10 kroków w procedurze powypadkowej – jak postępować, gdy pracownik szkoły doznał wypadku przy pracy

Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Dodano: 7 kwietnia 2018

Tak jak każdy inny pracodawca, szkoła, a w jej imieniu dyrektor, ma obowiązek zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Niestety nie zawsze będzie to możliwe. Pracownik szkoły może bowiem doznać wypadku przy pracy. Specyfika postępowania w takich sytuacjach polega na konieczności podejmowania większości kroków w bardzo krótkim czasie od powzięcia informacji o wypadku. Sprawdź, jakie kroki podjąć w razie wystąpienia wypadku przy pracy, aby nie narazić się na odpowiedzialność względem pracownika i Państwowej Inspekcji pracy.

Pozostało jeszcze 97 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Michał Kowalski

Autor: Michał Kowalski

Radca prawny, redaktor Portalu Oświatowego. Specjalista z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa oświatowego. Prowadzi kancelarię, w ramach której udziela pomocy prawnej zarówno nauczycielom, jak i dyrektorom i innym pracownikom szkół. Od kilku lat współpracuje ze Związkiem Nauczycielstwa Polskiego.
wiper-pixel