Jakich błędów unikać, wypełniając świadectwo pracy dla pracownika szkoły?

Autor: Anna Trochimiuk

Dodano: 29 sierpnia 2018

W związku z rozwiązaniem lub wygaśnięciem stosunku pracy nauczycielowi i pracownikowi niepedagogicznemu należało wystawić świadectwo pracy, a w nim zamieścić szereg informacji dotyczących pracownika, które są niezbędne do ustalenia uprawnień ze stosunku pracy i uprawnień z ubezpieczeń społecznych. Podczas wypełniania świadectwa pracy nietrudno o błąd. Zwykle to sam pracownik występuje o sprostowanie świadectwa. Nie oznacza to jednak, że pracodawca nie ma obowiązku jego sprostowania z własnej inicjatywy, gdy sam dostrzeże omyłkę. Warto w związku z tym skorzystać z przygotowanego narzędzia.

Pozostało jeszcze 98 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Autor: Anna Trochimiuk

Prawnik, redaktor i autor publikacji dotyczących spraw kadrowych w szkołach i placówkach oświatowych. W 2014 r. uzyskała pozytywny wynik egzaminu zawodowego radcy prawnego.
wiper-pixel