Przy ponownym zatrudnieniu pracownika można kontynuować prowadzenie jego dotychczasowych akt osobowych

Autor: Anna Trochimiuk

Dodano: 6 grudnia 2013

Opis sytuacji: W szkole ponownie zatrudniono pracownika, z którym rozwiązano stosunek pracy. Dyrektor nie założył dla pracownika nowej teczki akt osobowych, ale postanowił kontynuować prowadzenie poprzedniej teczki. Czy działanie dyrektora było właściwe?

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Autor: Anna Trochimiuk

Prawnik, redaktor i autor publikacji dotyczących spraw kadrowych w szkołach i placówkach oświatowych. W 2014 r. uzyskała pozytywny wynik egzaminu zawodowego radcy prawnego.
wiper-pixel