Rozliczanie czasu pracy pracowników przeniesionych do innej szkoły na podstawie przepisów covidowych

Pytanie:

Trzech pracowników obsługi szkoły (konserwatorzy) w lutym zostało przeniesionych na kilka dni na podstawie art. 3a ust. 1 pkt 2 ustawy z 2 marca 2020 r.o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych do innej jednostki. W porozumieniu między pracodawcami ustalono, że wynagrodzenie wypłaca dotychczasowy pracodawca. Jak będzie wyglądało rozliczenie czasu pracy? Co pracownicy powinni mieć wpisane w liście obecności u dotychczasowego pracodawcy?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Kadry i Płace w Oświacie
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Kadry i Płace w Oświacie

ZOBACZ OFERTĘ