Podział kompetencji i uprawnień między dyrektora i wicedyrektora

Dodano: 1 sierpnia 2013

Powołanie w szkole wicedyrektora i podział obowiązków pomiędzy nim a dyrektorem może usprawnić pracę placówki i zwiększyć skuteczność oraz jakość podejmowanych działań. Łatwiej zarządzać szkołą, w której jest jasno określone, kto i w jakim zakresie oraz za co odpowiada, a i zaangażowanie w podejmowane działania jest większe, gdy wiadomo, że efekty danych działań oraz ewentualne korzyści przypadną osobie odpowiedzialnej za ich realizację. O tym, jak mądrze podzielić kompetencje pomiędzy dyrektora i wicedyrektora i jak tym samym usprawnić funkcjonowanie placówki, piszemy dalej, ale zachęcamy także do dzielenia się z nami swoimi doświadczeniami z tego zakresu.

Pozostało jeszcze 96 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
wiper-pixel