Nie ma obowiązku odznaczania prywatnych wyjść na liście obecności

Joanna Suchanowska

Autor: Joanna Suchanowska

Dodano: 20 września 2014
Pytanie:

Pracownik administracji pracuje od godz. 8.00 do 16.00 i tak podpisuje listę obecności. W trakcie dnia pracy dowiedział się, że musi pilnie wyjść na 2 godziny w celu załatwienia spraw prywatnych, na co dostał zgodę dyrektora. Swoje wyjście odrobi do końca tygodnia. Czy należy poprawić godziny pracy na liście obecności, czy tylko zapisać godziny wyjścia w książce wyjść? Jakie godziny pracy wpisać na liście obecności w dniu, w którym pracownik będzie odrabiał wyjście?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Joanna Suchanowska

Autor: Joanna Suchanowska

Adwokat, specjalizuje się m.in. w zagadnieniach czasu pracy oraz wynagrodzenia za pracę i innych świadczeń ze stosunku pracy, szkoleniowiec z dużym doświadczeniem prowadzący zarówno szkolenia otwarte jak i zamknięte; autor licznych publikacji z zakresu prawa pracy.
wiper-pixel