Telefoniczna weryfikacja danych przez bank – ryzykowna dla pracodawcy

Katarzyna Wrońska-Zblewska

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Dodano: 20 września 2014

Pracownik w związku z ubieganiem się o kredyt hipoteczny poprosił dyrektora szkoły o wystawienie zaświadczenia do banku o wynagrodzeniu i zatrudnieniu. Po kilku dniach zadzwonił pracownik banku z prośbą o potwierdzenie danych w zaświadczeniu. Czy mamy obowiązek telefonicznego potwierdzania danych? Na co zwrócić uwagę, w przypadku gdy pracownik ustnie wyrazi na to zgodę?

Pozostało jeszcze 89 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

 

Treść artykułu dostępna dla zalogowanych użytkowników

Aby uzyskać dostęp do pełnej treści tego artykułu

Zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Wrońska-Zblewska

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.
wiper-pixel